Blog

6 sfaturi pentru o alimentație mai sănătoasă - Mâncare delivery de la Chefs Evolution

De Vlad Popescu Pe Nov 20, 2021

6 sfaturi pentru o alimentație mai sănătoasă - Mâncare delivery de la Chefs Evolution - Chefs Evolution - Creator de mâncare bună

Cele mai multe dintre aceste sfaturi se aplică cu adevărat tuturor, nu doar vegetarienilor. Ele pot părea banale, dar sunt încercate și adevărate și veți observa diferența în nivelul de sănătate și energie.

Dacă îți este poftă pe un preparat vegetarian, comandă acum mâncare delivery de la Chefs Evolution! Comanda mancare online de post de pe site-ul nostru si vei simti diferenta de gust si calitate.

Ești vegetarian? Alege mâncare delivery de la Chefs Evolution!

  1. Mănâncă o legumă de culoarea verde închis de cel puțin trei ori pe săptămână

Aceste legume nutriționale sunt pline de vitamine precum calciul și fier. Ești pe fugă sau urăști spanacul? Încearcă să îți bei verdeața! Smoothieurile verzi sunt mai bune decât o ceașcă de cafea dimineața și chiar sunt sănătoase.

Un alt lucru pe care îl poți face pentru a obține nutrițienții din verdeață este să adaugi o mână de frunze de spanac în salata obișnuită. O salată doar de spanac nu este foarte atrăgătoare. Dar o mână amestecată cu salata ta preferată merge bine. Sau încearcă  o porție de mÂncărică de spanac de la noi!

  1. Stai hidratat

S-a spus de nenumărate ori pentru un motiv. Majoritatea oamenilor nu beau destulă apă.  Ia cu tine o sticlă de apă oriunde mergi. Apa este deosebit de importantă atunci când te adaptezi la un nou mod de a mânca.

Mai exact, consumul de apă din abundență ajută la prevenirea poftelor chiar înainte să apară. Bea mai multă apă decât crezi că ai nevoie!

Ai poftă de un preparat vegan delicios? Comandă mancare gatita de la noi!

  1. Mănâncă cel puțin un fruct sau o legumă crudă pe zi

Acest lucru poate părea o idee ciudată. Dar chiar dacă mâncăm o mulțime de legume proaspete, de multe ori nu primim întotdeauna nutrițienții din crudități proaspete în alimentația noastră. În unele zile, probabil că consumi o mulțime de fructe și legume proaspete crude. Dar probabil că sunt multe zile în care nu consumi absolut deloc.

Încearcă să consumi un măr dimineața. Sau păstrează  morcovii la îndemână pentru gustare. Și include  o salată verde crudă la prânz  în fiecare zi. Încearcă Slim bol de la noi pentru esențialul de crudității zilnice!

Bucură-te de o viață mai sănătoasă cu mâncare delivery Chefs Evolution!

  1. Redu aportul de zahăr

Dacă ești un iubitor de dulce, încearcă să te ții sub control folosind înlocuitori de zahăr. Cum ar fi siropul de orez brun, stevia și nectarul de agave ori de câte ori este posibil.  Răsfațăte  cu preparate dulci doar ocazional! Cum ar fi cu o Tatră de ciocolată și pere în vin.

În mod similar, încearcă să eviți alimentele procesate care conțin sirop de porumb bogat în fructoză. Dacă începi să citești etichetele, s-ar putea să fii absolut șocat să afli că acest ingredient foarte procesat de zahăr este strecurat în aproape orice. De la lucruri care ar trebui să fie sănătoase - cum ar fi pâinea integrală și chiar hummus . Până la aproape tot ce vine într-o sticlă. , inclusiv sos de grătar și sosuri pentru salată.

Dacă ești vegetarian la început de drum ai nevoie de un meniu vegetarian delicios! Încearcă-l pe al nostru!

  1. Păstrează-ți sosurile preferate pentru salată la îndemână

Este mult mai probabil să mănânci verdeață sau câteva legume crude atunci când sosurile preferate pentru salată sunt la frigider. De asemenea, puțină varietate este grozavă . Încearcă să păstrezi  la îndemână cel puțin două tipuri de sosuri,  fie cumpărate din magazin, fie făcute în casă.

  1. Mănâncă Curcubeul!

Fructele și legumele conțin toate nutrienți diferiți. Ce ar fi o modalitate simplă de a-ți aminti să mănânci vitamine și minerale zilnic? Să  variezi culorile fructelor și legumelor pe care le consumi. Desigur, verdețurile sunt întotdeauna bune, dar încearcă să mănânci un curcubeu de roșii, dovleac și varză violetă.

Acesta este un lucru pe care vegetarienii trebuie să-și reamintească adesea, deoarece este ușor să intri în rutina sau obiceiurile alimentare. Probabil că faci salate verzi aproape la fel tot timpul. Dar chiar ar trebui să le amesteci. Prazul tăiat felii subțiri, sfecla fiartă tocată, ardeii gras de toate culorile și morcovii mărunțiți sunt grozavi de aruncat în amestec.

Dacă ai mânca ceva foarte colorat și sănătos, încearcă zuchinni Noodles de la noi! Sau vezi toate preparatele din meniu vegetarian! Alege mâncare delivery Chefs Evolution și primești preparatele vegetariene direct la ușa ta!

Lasă un comentariu

Adresa ta de mail nu va fi publicată.