Politica de retur

În cazul în care unul sau mai multe dintre preparatele comandate nu corespund (cantitativ și/sau calitativ) cu preparatele livrate, ne puteți contacta până cel târziu la finalul zilei în curs pentru a fi înlocuite.

 

Pentru a putea evalua gravitatea situației, va fi necesar să ne transmiteți dovada neconformității (poze, înregistrări video, etc.). În funcție de gravitatea situației și dacă se va constata că reclamația dumneavoastră este întemeiată veți avea dreptul, după caz,, la înlocuirea Produsului (acolo unde este posibil) sau rambursarea totală sau parțială a contravalorii Comenzii.

 

Reclamațiile efectuate cu rea-credință și/sau folosirea abuzivă a Platformei în vederea obținerii contravalorii comenzilor și a voucherelor compensatorii acordate pot atrage suspendarea sau blocarea accesului dumneavoastră la Platformă.

 

În cazul în care unul sau mai multe dintre preparatele comandate lipsesc din comanda livrată, veți avea dreptul la rambursarea sumei achitate pentru preparatul lipsă. Într-un astfel de caz, va trebui să transmiteți dovada prezenței preparatului lipsă pe bonul/factura fiscală și să precizați dacă pachetele au sosit sigilate.

 

În cazul în care livratorul nu ajunge în intervalul selectat de dumneavoastră, nu v-a fost comunicată întârzierea comenzii sau livrarea nu a fost efectuată, puteți opta pentru rambursarea sumei achitate în cazul în care ați folosit o metodă electronică de plată.

 

Din motive de igienă și protecție a sănătății, înlocuirile sau returnările nu sunt acceptate pentru alimentele gătite sau pentru produsele susceptibile a se deteriora rapid.